воскресенье, 28 июля 2013 г.

Shaleni Ditki

 Після завершення молодшої зміни дитячого міжнаціонального табору "Джерела Толерантності", що відбувався в цьому році в Чинадієво,  нарешті з'явився час і для публікації нового поста. Майже кожен день ми з Ілоною думали над тим, що б зробити цікавого та нового для Shalena ShaFFA, але часу катастрофічно не вистачало. Кожен з нас був зайнятий своїми турботами. Ілона працювала фотографом, я займалася дітками з 2 загону. На декілька днів до нас приїжджала і Настя, так що Шалені були майже в повному складі. 
  Зараз по приїзду додому, я сумую за табором, за дітьми, які були всі такі різні, за цікавими людьмі, з якими я мала змогу познайомитися, попрацювати та гарно провести час. 
   Я дякую всім-всім, хто був поруч, хто веселився, сумував, розказував різноманітні історії, танцював, співав, ходив в баню, а також всім тим, хто змушує мене знову і знову, вже п'ятий рік поспіль, повертатися  до нашої дружньої толерантної родини. 



Комментариев нет:

Отправить комментарий